Studiedag: ‘De vooruitgang van de leerling in beeld’ – 25-9-2019

Steeds meer docenten zetten in op het minder toetsenvoor-een-cijfer en kiezen andersoortige evaluatiemomenten. Maar hoe kun je dan zicht houden op de vooruitgang van de leerlingen? En hoe geef je hen hierbij een actieve rol? Tijdens deze studiedag laten we je zien én ervaren op welke wijze je het leren en de vooruitgang van je leerlingen in beeld kunt krijgen, kunt monitoren én bij kunt sturen. Zo gaan we onder andere in op de mogelijkheden van een (digitaal) taalportfolio, een aantrekkelijk schrijfdossier en het geven van feedback op een verzameling spreekproducten. Uiteraard kijken we hierbij ook hoe we het nakijkwerk en de administratiedruk voor de docent kunnen minimaliseren. Aan het einde van deze dag kun je feedback op taalvaardigheid documenteren en ben je je bewust waarop je wilt selecteren bij het vastleggen van feedback waar de leerling mee vooruit kan.

Deze cursus wordt ook als maatwerk aangeboden.
Blijf op de hoogte. Meld je aan voor onze mailinglijst

Bij het doorgaan van gebruik van deze website, accepteer je het gebruik van cookies. meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close